Συχνές ερωτήσεις

[η σελίδα ενημερώνεται ανάλογα με τα ερωτήματα που υποβάλλονται στην οργανωτική επιτροπή]

Για συνέδρους

  • Οποισδήποτε ενδιαφέρεται για την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην εκπαίδευση.

  • Είναι δωρεάν για όσους επιθυμούν απλώς να παρακολουθήσουν τις εργασίες του συνεδρίου. Όσοι επιθυμούν να παραλάβουν τα πρακτικά του συνεδρίου, το φάκελο συνέδρου και βεβαίωση παρακολούθησης θα πρέπει να καταβάλουν ένα ποσό, όπως φαίνεται παρακάτω:

    Σύνεδροι: 15 ευρώ
    Σύνεδροι: 20 ευρώ (εάν γίνει η εγγραφή τις ημέρες του συνεδρίου)
    Σύνεδροι φοιτητές: 5 ευρώ (την ημέρα του συνεδρίου με επίδειξη φοιτητικού πάσου)

    Εισηγητές: 30 ευρώ
    Εισηγητές εκπαιδευτικών σεναρίων: 15 ευρώ

    Έναρξη εγγραφών: 1 Φεβρουαρίου 2014

    Σημείωση: Οι συγγραφείς εκπαιδευτικών σεναρίων με ΤΠΕ εγγράφονται ως σύνεδροι (15 ευρώ έκαστος)

  • Οι εγγραφές ξεκινούν για όλους (συνέδρους και εισηγητές) την 1η Φεβρουαρίου 2014 και θα γίνονται ηλεκτρονικά απ' αυτόν τον δικτυακό τόπο.

    Εγγραφές θα γίνονται και τις ημέρες του συνεδρίου με μια μικρή επιβάρυνση (για λόγους που επιβαρύνουν τον προγραμματισμό των υλικών που προσφέρονται στους συνέδρους).

  • Ναι, σε όσους/ες εγγραφούν.

  • Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές εγγράφονται ως σύνεδροι, δηλ. με 15 ευρώ (έγκαιρη εγγραφή σε τραπεζικό λογαριασμό) ή 20 ευρώ (στη γραμματεία του συνεδρίου).

    Το ποσό των 5 ευρώ αφορά σε προπτυχιακούς φοιτητές.

  • Οι εγγραφές στο συνέδριο γίνονται μέχρι το Σάββατο 5 Απριλίου 2014 (12.00).

  • Οι βεβαιώσεις παρακολούθησης θα δίνονται από το Σάββατο 5 Απριλίου 2014 (19.00) έως την Κυριακή 6 Απριλίου 2014 (14.00).

    Είναι δυνατόν να ταχυδρομηθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης μόνο έπειτα από συννενόηση με τη γραμματεία του συνεδρίου και για εξαιρετικούς λόγους.

  • Όχι, αλλά εφόσον ζητηθεί, θα τους δοθεί η δυνατότητα να παραλάβουν ταχυδρομικά το φάκελο συνέδρου και τα πρακτικά του συνεδρίου.

Για εισηγητές & συγγραφείς εκπ/κών σεναρίων