ΤΟΜΟΣ Γ'
- Γεωργάκαινας Χ.
Η χρήση του Edmodo για δημιουργία «Ψηφιακής Τάξης» στο μάθημα της Φυσικής Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου (σσ 1-12) - Καπίας Θ.
Στο μικρόκοσμο των μορίων: Αντιδράσεις και ταχύτητα αντιδράσεων με τη χρήση λογισμικού PhET
(σσ 13-24) - Σταμάτης Ν.
Αξιοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων LAMS (Learning Activity Management System) κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της Χημείας Θετικής Κατεύθυνσης Β' τάξης Γενικού Λυκείου (σσ 25-33) - Μιχαλούδης Α., Χατζηκρανιώτης Ε.
Ανάπτυξη και Εφαρμογή Δικτυακών Προσομοιώσεων (applets) για τη Διδασκαλία των Ταλαντώσεων
(σσ 34-44) - Πολίτης Ι., Χατζηγεωργίου Μ.
Διδακτική Πρόταση: Εισαγωγή στις κορεσμένες μονοσθενείς αλκοόλες- δομή, παρασκευές (σσ 45-57) - Χατζηγεωργίου Μ., Πολίτης Ι.
Διδακτική πρόταση: Μελέτη της Ατμόσφαιρας της Γης – παράγοντες διαμόρφωσης του παγκόσμιου κλίματος (σσ 58-71) - Πιερράτος Θ., Τσακμάκη Π., Πολάτογλου Χ.
Αξιοποίηση και αποτίμηση διαδραστικής εκπαιδευτικής τεχνολογίας κατά τη διδασκαλία του μοντέλου του ηλεκτρικού ρεύματος στη Φυσική της Γ΄ Γυμνασίου (σσ 72-81) - Μπλέκας Μ., Μυρωδικός Α., Πουταχίδης Γ., Σιδεράς Γ.
Εικονικό πείραμα Φυσικής Α’ Γυμνασίου: Γράφημα μάζας-επιμήκυνσης ελατηρίου (σσ 82-91) - Βουρλιάς Κ., Βλαχάκης Π., Σέρογλου Φ.
Με μια κάμερα ανακαλύπτουμε τη Φυσική (σσ 92-100) - Φραγκίσκου Αικ., Χατζηγεωργίου Ν.
Σχεδιασμός και υλοποίηση διδασκαλίας του μαθήματος “Ηλεκτρικές Μηχανές” μέσω του λογισμικού LAMS (σσ 101-110) - Λιθοξοΐδου Α., Σιγάλας Μ.
Εφαρμογή του Εκπαιδευτικού Κοινωνικού Δικτύου Edmodo στα Πλαίσια της Διδασκαλίας της Χημείας
(σσ 111-124) - Καρκαμάνης Γ., Ζουπίδης Α.
Πρότζεκτ με σκοπό τη δημιουργία ψηφιακού κόμικ με τίτλο: «Ένας κόσμος τόσος δα χωρίς τριβή»
(σσ 125-138) - Βαφειάδης Π. Α.
Διδακτικά εργαλεία των ΤΠΕ για την υποστήριξη της διδασκαλίας της Κβαντικής Χημείας στο Λύκειο
(σσ 139-149) - Τάταρης Γ., Κλωνάρη Αικ., Στρατάκης Π.
Πώς οι τρισδιάστατοι χάρτες μας μαθαίνουν να βλέπουμε και όχι να κοιτάμε (σσ 150-160) - Κοσμίδης Ι., Καραγεωργίου Ε., Κέκκερης Γ.
Διδακτικές Ενότητες για τα Ηλεκτρονικά Κυκλώματα σε Μαθητές ΕΠΑΛ & ΓΕΛ με Χρήση Πολυμέσων (σσ 161-174) - Γκαράς Γ., Κωσταρίδης Π., Γιάτας Δ.
Πειραματική διδασκαλία με προσομοίωση σε Περιβάλλον Πολλαπλών Πρακτόρων NetLogo. Ετεροπαρατήρηση και Αξιολόγηση (σσ 175-188) - Μακρής Ν.
Διδασκαλία Επιστημών σε Σύγχρονα Ευρωπαϊκά Περιβάλλοντα Διδασκαλίας και Μάθησης (σσ 189-196) - Ζαφειριάδης Φ.
Η διδασκαλία της φυσικής με τη βοήθεια προσομοιώσεων (σσ 197-207) - Νομικού Π., Γκινούδη Α.
Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας στο Γυμνάσιο (σσ 208-216) - Σκουλίδης Ν., Πολάτογλου Χ.
Δυναμική Μελέτη της Ομαλής Κυκλικής Κίνησης με το Interactive Physics (σσ 217-226)
[ Εργαστηριακές Εισηγήσεις ]
- Αρτέμη Σ., Πολάτογλου Χ., Μαΐδου Α., Δίντσιος Ν, Ταρνανίδης Δ.
Συμμετοχή εκπαιδευτικών σε πολυμορφικό περιβάλλον μάθησης από απόσταση στο πλαίσιο ερευνητικής εργασίας (project) (σσ 227-232)
(Φύλλο εργασίας και Ερωτηματολόγιο)
- Κουσλόγλου Ε.
Εργαστήρι Παλαιών Τεχνολογιών (σσ 233-234)