ΤΟΜΟΣ Β'
- Παπαβασιλείου Χ.
Διδακτική πρόταση για το Νηπιαγωγείο με τίτλο: «Το σταφύλι» (σσ 338-346) - Βαλσαμίδου Λ.
Η χρήση των ΤΠΕ στη δημιουργία σχολικής εφημερίδας στην τάξη του Νηπιαγωγείου: Παραδείγματα ενσωμάτωσης της τεχνολογίας (σσ 347-355) - Χονδροματίδου Π, Σγουρού Αικ., Καραντώνη Ζ., Γώτη Ευθ.
«Μια ιστορία ταξιδεύει». Αξιοποίηση λογισμικού παρουσιάσεων και χρήση τεχνολογιών επικοινωνίας για τη δημιουργία παραμυθιού με τη συνεργασία πολλών νηπιαγωγείων (σσ 356-366) - Γιάγκογλου Δ., Γώτη Ευθ.
Αναδυόμενος Γραμματισμός και ΤΠΕ: Η περίπτωση της ψηφιακής αφήγησης (σσ 367-375) - Παρδάλης Κ., Διαμαντάκου Α.
Η αποδοχή απελευθερώνει. Αισθητική Αγωγή, Νέα Οπτικοακουστικά Μέσα & λεκτική επιθετικότητα
(σσ 376-383) - Αλεξίου Ε., Κυράνου Ε. Τζιώγα Αικ., Τσέκα Χ.
Η αξιοποίηση του διαδικτύου στο νηπιαγωγείο με βάση τις απόψεις και τις αναπαραστάσεις των παιδιών σχετικά με την έννοια και τη χρήση του (σσ 384-397) - Μαντζανίδου Γ.
Ο διαδραστικός πίνακας στο Νηπιαγωγείο (σσ 398-409) - Βαλσαμίδου Λ.
Πολιτισμική κληρονομιά και ΤΠΕ στο Νηπιαγωγείο: Μια Εικονική Περιήγηση στην Πινακοθήκη «Γενίτσαροι και Μπούλες» (σσ 410-418) - Σιαμπανοπούλου Ευγ.
«Το Παιχνίδι των Θησαυρών». Ένα παιχνίδι στο χώρο με τη χρήση τεχνολογιών σε συνδημιουργία με μαθητές προσχολικής ηλικίας (σσ 419-431) - Τζήμα Α., Γώτη Ευθ., Γιάγκογλου Δ.
Αναδυόμενος Γραμματισμός και ΤΠΕ: Το Άλμπουμ της Τάξης μου (σσ 432-440) - Τσιγγίδου Σ., Τακουλίδου Μ., Βλαχοπούλου Α.
Η τεχνική stop motion animation στο νηπιαγωγείο: μια πρόταση συνεργασίας νηπίων με διαφορετική μητρική γλώσσα (σσ 441-451)