ΤΟΜΟΣ Α'
- Γαϊτάνη Μ., Γασπαρινάτος Α.
Διαλεκτική: Η επιστήμη των γενικών νόμων για τη μελέτη του φυσικού κόσμου, του κοινωνικού και ιστορικού γίγνεσθαι, της ίδιας της ανθρώπινης ύπαρξης. Αφόρμηση για έρευνα, ο τρόπος του σωκρατικού «διαλέγεσθαι» στον Πρωταγόρα του Πλάτωνα (σσ 1-14) - Τιμπλαλέξη Π.
Διδακτική πρόταση αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. με παράδειγμα τη «ΦΟΝΙΣΣΑ» του Α. Παπαδιαμάντη
(σσ 15-29) - Φαρίδου Σ.
Θεολογικές ιστοεξερευνήσεις στη Β΄ Γυμνασίου (σσ 30-38) - Αλμπανάκη Ξ., Γκιούρα Χ.
«Οι εικόνες μας διηγούνται…»: Αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης στο μάθημα των Θρησκευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (σσ 39-48) - Μαδενλής Χ. Κούκης Ν.
Η πορεία σύνταξης και εφαρμογής ενός σεναρίου διδασκαλίας με αξιοποίηση των ΤΠΕ για το μάθημα των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α΄ Λυκείου (σσ 49-60) - Παύλου Ν.
Χριστιανική Ηθική και «Ψηφιακές ασκήσεις»: Διδάσκοντας με ΤΠΕ τη σχέση των δύο φύλων (σσ 61-70) - Γεώργιος Μ. Νικολάου
Διαδικτυακά εργαλεία – Εφαρμογή τους σε σχολικό εργαστήριο, σε τάξη ή σε κατ’ οίκον εργασίες και προτάσεις για την αξιοποίησή τους σε φιλολογικά μαθήματα (σσ 71-82) - Παπακώστα Κ.
«Πρωτάθλημα Αρχαίων Ελληνικών» (σσ 83-90) - Βέτσιος Ε.
Αξιοποίηση εργαλείων web 2.0 στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων (σσ 91-104) - Αραμπατζή Χ. Παππάς Μ.
Διδακτική προσέγγιση της Ιστορίας με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.: ένα διδακτικό σενάριο στο μάθημα της Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου με θέμα: «Η στάση της Ευρώπης απέναντι στην Ελληνική Επανάσταση» (σσ 105-113) - Ιωαννίδης Π.
«Μια παπαρούνα στα χαρακώματα» Μία διδακτική πρόταση στη Λογοτεχνία της Β΄ Λυκείου
(σσ 114-120) - Καλοφύρη Α.
«Το μυστικό στα χαρακώματα… οδηγός των εφήβων στον αγώνα για την Ειρήνη»: WebQuest και Λογοτεχνία σε μια σύζευξη τυπικών και άτυπων μορφών γραμματισμού (σσ 121-133) - Συμεωνίδης Β., Φώλια Σ.
Προσέγγιση και ερμηνεία της ποίησης με γλωσσολογική αφετηρία και αξιοποίηση των ΤΠΕ, ένα παράδειγμα (σσ 134-142) - Μαλιγκάνη Ε.
«Έτσι άντε-άντε είναι η ποίηση;» Παράδοση και Μοντερνισμός στη νεοελληνική ποίηση: διδακτική πρόταση για το μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α΄ Λυκείου (σσ 143-152) - Ξυλά Ε.
Η χρήση του Edmodo στο μάθημα της γλώσσας της Α΄ Γυμνασίου- μια περίπτωση διαδικτυακής ψηφιακής τάξης (σσ 153-161) - Σαραγά Α.
Στάσεις και αντιλήψεις μαθητών Β’ και Γ’ Λυκείου Θεωρητικής Κατεύθυνσης για την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση (σσ 162-171) - Ζαζάνη Ε.
Ο Μέγας Αλέξανδρος ως παράδειγμα εφαρμογής της αντίστροφης τάξης (flipped classroom) για την Α΄ Γυμνασίου (σσ 172-182) - Φωτοπούλου Χρ.
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην κατεύθυνση εφαρμογής στρατηγικών ανάπτυξης κινήτρων. Σενάριο Διδασκαλίας με ιστοεξερεύνηση (σσ 183-193) - Κολοβελώνη Γ.
«Περιδιάβαση στα Τρίκαλα του χτες μέσα από παλιές φωτογραφίες». Σενάριο διδασκαλίας στο μάθημα της Τοπικής Ιστορίας (σσ 194-203) - Νικολαΐδου Σ., Μαυρίδου Α., Ρουβάς Γ
Η αξιοποίηση των ΤΠΕ και της Δημιουργικής Γραφής για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας και την παραγωγή συνεχούς γραπτού λόγου. Πλαίσιο, εφαρμογή και διαπιστώσεις από την σχολική πράξη
(σσ 204-216) - Κονδυλόπουλος Ι., Παλούμπα Ε.
Wiki-εφαρμογές και Iστο-εξερευνήσεις με Ιστορία, Λογοτεχνία και, φυσικά, Χημεία (σσ 217-230) - Βασιλομανωλάκης Α., Σπανός Δ.
Εκπαιδευτικό σενάριο διδασκαλίας του ποιήματος «Καντάτα» με την αξιοποίηση των ΤΠΕ (σσ 231-239) - Σπανός Δ., Βασιλομανωλάκης Α.
Εκπαιδευτικό σενάριο διδασκαλίας του Μικρασιατικού πολέμου με αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών
(σσ 240-248) - Αραμπατζής Γ., Μαργαρού Ε.
Μέγας Αλέξανδρος: Ο άνθρωπος, η εποχή, η κληρονομιά του. Οι Νέες Τεχνολογίες ως αντικείμενο διδασκαλίας και μέσο εμβάθυνσης στην ιστορία (σσ 249-261) - Τσιάγκα Μ.
«Ελισάβετ Μουτζάν-Μαρτινέγκου: Μια φεμινίστρια του 19ου αι.». Διδακτικό σενάριο με χρήση των ΤΠΕ στη διδακτική ενότητα «Απομνημονεύματα» των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γ’ Γυμνασίου (σσ 262-275)
- Παπαχρήστου Μ., Κοκκίνου Ε.
Δημιουργώ με το Animoto ένα μήνυμα στην Ιστορία (σσ 276-289) - Προκοπίου Αικ.
Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην προσέγγιση των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας του Γυμνασίου
(σσ 290-301) - Γαλλής Κ., Παπαδημητρίου Ευθ.
Φιλόλογοι και Τ.Π.Ε.: Η εμπειρία της επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου και η διδακτική πράξη (σσ 302-315) - Βορβή Ι., Παπαγάλου Φ.
Οι Έλληνες σε άλλους τόπους. Διαθεματική πρόταση συνδυαστικής διδασκαλίας Ιστορίας και Λογοτεχνίας για την Α΄ Γυμνασίου, με αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας (σσ 316-330) - Πασχούδη Μ., Δανιηλίδου Ευγ.
«Για ένα παιδί που κοιμάται». Νέες Τεχνολογίες και Ποίηση αναδεικνύουν τα δικαιώματα του παιδιού
(σσ 331-342) - Τζεδόπουλος Γ., Λαμπαδά Δ., Φέρλα Κ.
Δημόσια ιστορία, σχολείο και παγκόσμιος ιστός (σσ 343-353) - Λίτσιος Ι.
«Η πρώτη χριστιανική κοινότητα των Ιεροσολύμων - πρότυπο διεξόδου απέναντι στην οικονομική κρίση». Διδακτικό σενάριο με τη χρήση των ΤΠΕ στο αντίστοιχο μάθημα θρησκευτικών της Γ’ Γυμνασίου
(σσ 354-363)
- Τσαντσάνογλου Όλγα
Διδασκαλία της Αντιγόνης του Σοφοκλή με τη χρήση ΤΠΕ (σσ 364-374) - Τσιβάς Α.
Η χρήση και η αξιοποίηση εφαρμογών ΤΠΕ στο πλαίσιο της ιστορικής εκπαίδευσης: Τυπολογία, θεωρητικές παραδοχές, ερευνητικά δεδομένα (σσ 375-389) - Ζήκα Β.
Ψηφιακή Τοπική Ιστορία ή Πώς ένα σχολείο μπορεί να τοποθετήσει έναν τόπο στον Ψηφιακό Χάρτη
(σσ 390-402) - Φέρλα Κ.
Το πρόγραμμα “Click … στην ιστορία” του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού: Μια εμπειρία (σσ 403-415) - Φλουρή Μ.
Νεοελληνική Γλώσσα Α’ Γυμνασίου: καλλιέργεια περιβαλλοντικής ευαισθησίας και μύησης σε αρχές της νέας κειμενικότητας (σσ 416-427) - Μεγαλομύστακα Χ.
«Έχω δικαιώματα… αλλά ποια; Μπορεί κανείς να μου τα προστατέψει;» Μια διδακτική πρόταση με τη χρήση των ΤΠΕ (σσ 428-438)