ΤΟΜΟΣ Γ'
- Γλέζου Κ., Ιωσηφίδου Μ, Μαστρογιάννης Ι., Σωτηρίου Σ.
Δημιουργώντας ψηφιακές αφηγήσεις στο Scratch 2.0 (σσ 373-378) - Ακριβού Ε., Ζαρκάδα Μ., Ρέλλια Μ.
Εφαρμόζοντας το SCRATCH στη διδασκαλία των Ξενόγλωσσων Μαθημάτων (σσ 379-387) - Παντελίδης Π.
Χρήση και σύνταξη της εντολής τυχαίας επιλογής σε συνδυασμό με τις δομές επανάληψης και επιλογής (σσ 388-395) - Σαρημπαλίδης Ι.
Οι μεταβλητές στη γλώσσα προγραμματισμού Scratch (σσ 396-403) - Σαββιδάκη Α., Προκάκης Ε., Τσακίρης Μ., Φυτάς Δ.
Super Pong - Ένα παιχνίδι remix στο Scratch από μαθητές (σσ 404-413) - Ιωσηφίδου Μ., Γλέζου Κ.
Κυνήγι πεταλούδων - Δημιουργώντας ένα ψηφιακό παιχνίδι στο Scratch 2.0 (σσ 414-424)